Darinka - Džem malina
Kód: 327Detailní popis produktu
Kvalitní džem s kousky borůvek. Vyrobeno v jižních Čechách dle tradiční receptury. Vhodný na pečivo, chléb, do jogurtu, k pečení, k masu nebo jen tak na lžíčku.
Složení: maliny - kusové ovoce 45%, cukr, glukózový sirup, voda, želírující látka pektin, kyselina citronová, aroma
Hmotnostní podíl ovoce v 1 kg výrobku nejméně 450 g, z toho malina 100%.
Balení: kyblík 1000g
Země původu: Česká republika
Alergeny: Neobsahuje
Průměrné výživové údaje |
na 100 g |
Energetická hodnota |
1106 kJ (263 kcal) |
Tuky |
0,63 g |
z toho nasycené mastné kyseliny |
0,05 g |
Sacharidy |
61,98 g |
z toho cukry |
58,22 g |
Vláknina |
2,09 g |
Bílkoviny |
0,63 g |
Sůl |
0,01 g |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Džemy |
---|---|
Záruka: | 9 měsíců |
Hmotnost: | 1 kg |
Proč Zeelandia?
České výrobní závody této společnosti jsou zaměřeny na výrobu džemů, termostabilních náplní, zeleninových základů. Vybíráme pro Vás jejich top výrobky, které jsou k dispozici v balení do 1kg. Vyzkoušejte jejich výrobky, kde poměr kvality vysoce převyšuje cenu.
O společnosti:
Naším oborem je pekařina a cukrařina po celém světě. Zákazníkům nabízíme inovativní výrobky vycházející z našich celosvětových zkušeností, nových surovin, nejmodernějších postupů a marketingových konceptů. Zeelandia byla založena roku 1900 H. J. Doelemanem, nejmladším synem holandského pekaře, a sídlí v Zierikzee (Nizozemsko) až dosud. Po celém světě zaměstnává přes 3000 zaměstnanců, působí ve více než 30 zemích a prodává do cca 100 zemí světa. Na český trh vstoupila Zeelandia v roce 2000 a to připojením společnosti Lactoprot Bohemia ke skupině. Inovace je základem naší strategie. Reagujeme na potřeby našich zákazníků i měnící se potřeby spotřebitelů. Dbáme na kvalitu našich výrobků, jejich bezpečnost, dodržujeme normy a postupy, výrobky podrobujeme přísné kontrole. Důkazem naší snahy jsou systémy řízení kvality, které jsme v naší společnosti zavedli a dodržujeme. Naším cílem je být skutečným partnerem pekařů a cukrářů. Pochopit jejich potřeby, podílet se na jejich činnosti, pomoci jim dodávat vysoce kvalitní výrobky, zvýšit jejich produktivitu a rozšířit sortiment výrobků. Věříme, že úspěch našich zákazníků je také naším úspěchem. Dnešní odlišné uvažování přináší zítřejší úspěch. Keep exploring.